()
Your bag is currently empty

Levering en retouren

Levering

De levering van artikelen mag alleen plaatsvinden:

-Ofwel naar de gebruikelijke woonplaats van de klant.

-Of naar het adres aangegeven door de klant op het moment van het plaatsen van zijn bestelling.

Gratis levering en retouren in het VK is beschikbaar voor aankopen van meer dan £80. *Exclusief Zone 2 en Zone 3 (Hooglanden en Eiland van Schotland, Noord-Ierland, Man (eiland), Scilly-eilanden BT (N Ierland).

Internationale verzending

Gratis internationale bezorging is beschikbaar voor aankopen van meer dan £150.

Als het bezorgadres niet in het Verenigd Koninkrijk of de Europese Unie ligt, kan de klant onderworpen zijn aan invoerrechten en belastingen, die worden geheven zodra een zending het land van bestemming bereikt. Eventuele extra kosten voor inklaring zijn voor rekening van de klant. Houd er rekening mee dat het douanebeleid in verschillende landen sterk uiteenloopt.

Uitwisseling

Houd er rekening mee dat het bedrijf alleen een artikel van dezelfde stijl in een andere maat of kleur kan ruilen, er zal geen creditnota zijn. Als een artikel dat gevraagd wordt om om te ruilen niet meer beschikbaar is, verwerkt het bedrijf een terugbetaling waarvoor de klant via e-mail op de hoogte wordt gesteld. Je kan je ruil beheren met de retourbon aan de achterkant van de factuur in je pakket of een e-mail sturen naar customercare@anaheart.nl

Verkoop artikelen

Alle verkoopartikelen zijn definitief. Als een artikel in de uitverkoop wordt aangeboden nadat een klant het heeft gekocht, wordt de prijs niet verlaagd.

Beschadigde goederen of verkeerde leveringen

De garantie in het teruggavebeleid is onderworpen aan de volgende voorwaarden:

(i) De goederen moeten in geschikte omstandigheden worden bewaard. Als je ze niet in goede omstandigheden bewaart, kan het bedrijf niet verantwoordelijk worden gehouden voor fouten of problemen die als gevolg daarvan ontstaan.

(ii) Elke claim van de klant met betrekking tot eventuele tekorten en/of gebreken in de goederen moet door de klant binnen de zeven dagen na de leveringsdatum aan het bedrijf worden gemeld, met vermelding van de aard van het tekort/defect en met vermelding van het factuurnummer. Als de klant nalaat het bedrijf op de hoogte te stellen, zal het van mening zijn dat de klant de goederen heeft geaccepteerd. In sommige gevallen kan het bedrijf van de klant verlangen dat de gebrekkige goederen op kosten van de klant aan het bedrijf worden geretourneerd. Wanneer de klant een geldige claim indient met betrekking tot tekorten of defecten en het bedrijf aansprakelijk is voor de claim, heeft het bedrijf de mogelijkheid om de tekorten te herstellen of de goederen gratis te vervangen of de prijs van de goederen aan de klant terug te betalen.

Daarna heeft het bedrijf geen verdere aansprakelijkheid meer jegens de klant. Als het bedrijf niet op de hoogte wordt gesteld van dergelijke gebreken, is het bedrijf niet aansprakelijk voor eventuele gebreken en is de klant verplicht om de goederen te betalen.

Recht op annulering en terugkeerbeleid

In overeenstemming met de bepalingen van de Regels voor consumentencontracten 2013 hebben onlineklanten recht op een volledige terugbetaling als zij er binnen 14 werkdagen na ontvangst schriftelijk om vragen. In dit kader hebben klanten de mogelijkheid om de geleverde artikelen in deze periode, in de originele verpakking, in perfecte staat, onbeschadigd, ongedragen en niet bedorven of vies, en volledig compleet met labels en vergezeld van een kopie van de verkoopfactuur en een retourdocument. Het is aan de klant om het bewijs te bewaren dat hij deze terugzending heeft gedaan, wat veronderstelt dat de artikelen worden teruggestuurd per aangetekende post of op een andere manier die het mogelijk maakt om een ​​bepaalde datum vast te stellen. In elk geval is de klant verantwoordelijk voor het betalen van de kosten van het terugzenden van de artikelen. De gefactureerde prijs voor de artikelen die zijn geretourneerd, wordt terugbetaald op de manier zoals door de klant gekozen door de bankrekening van de klant te crediteren vanaf het moment waarop het bedrijf de geretourneerde artikelen heeft ontvangen. Artikelen die onvolledig zijn geretourneerd of waarvan de toestand is verslechterd of die door de klant zijn vervuild, worden niet volledig terugbetaald en kunnen in geen geval aanleiding geven tot de uitgifte van een creditnota voor een bedrag gelijk aan de kosten van de eerste bestelling . Als aan de terugbetalingsvoorwaarden is voldaan, moet de klant het retourdocument gebruiken op de achterkant van het factuur in het pakket. Een gratis retourservice is alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk voor artikelen van meer dan £80. Buiten het Verenigd Koninkrijk is de klant aansprakelijk voor alle kosten van het retourneren van artikelen.

Na ontvangst en beoordeling door het bedrijf van de nalevingsvereisten ontvangt de klant een e-mail ter bevestiging van de acceptatie voor de teruggestuurde artikelen. Ongeacht het gebruikte betaalmiddel, de terugbetaling wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen na aankoop door Ana Heart geactiveerd.

Internationale bestellingen kunnen worden teruggestuurd via een geregistreerde verzendservice.

De artikelen moeten worden teruggestuurd naar het volgende adres:

Key Mail UK Limited
Unit12 Saxon Way Trading Estate
Saxon Way
Harmondsworth
UB7 0LW
Tel: 02087599622
Fax: 02087599677

Als je vragen hebt, kan je contact opnemen met de klantenservice op: customerservice@anaheart.nl.

 

Ana Heart -
58 Kinnerton Street - London SW1X 8ES, UK -
€40 - €120 Ana Heart Telefoon: +44 207 235 3647